مصرف نوشیدنیهای شیرین باعث ابتلا به یکی از کشندهترین سرطانهای جهان میشود
خبر آنلاین
–
۸ فوریه ۲۰۱۰
تحقیقات نشان می دهد مصرف دوبار یا بیش تر نوشیدنی های شیرین در هفته خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده را افزایش می دهد. دانشمندان با انجام تحقیقاتی متوجه وجود رابطه بین مصرف نوشیدنی های شیرین و این نوع سرطان که بیش از ۷ هزار نفر را در انگلستان در هر سال به خود مبتلا می کند شدند. آن ها معتقدند مقادیر بالای شکر که در این نوشیدنی ها وجود دارد میزان انسولین تولیدی توسط لوزالمعده را افزایش می دهد که همین موضوع می تواند خطر ابتلا به سرطان را بیش تر کند. دکتر مارک پریرا از دانشگاه مینوستا تائید کرد که ...
[
ادامه]